4. Soja

5. Gluten

6. Noten

7. Vis

8. Schaaldieren

Ga naar de volgende pagina voor de rest van de voedingsmiddelen en te zien hoe je zelf thuis middeltjes kan maken die je eczeem aanpakken…Eczeem thuis remedies

Voordat je jezelf thuis gaat behandelen, moet je jouw triggers identificeren. Eten is maar één manier. Stress, zweet, chemische blootstelling aan het milieu en andere allergieën kunnen ook eczeem veroorzaken.
 
Houd een voedseldagboek bij en noteer je eczeem. Vergeet niet stressniveaus, kleding en nieuwe zeep of parfums te noteren. Deze informatie kan je en je arts helpen bij het vaststellen van oorzaken en agressors.

Allergist

Een allergoloog voert een huidtest uit. Positieve resultaten laten u bepalen voor welk voedsel je allergisch bent, maar de tests zijn niet altijd afdoende voor intoleranties. Voedselintoleranties kunnen op verschillende manieren invloed hebben op je lichaam.

Hier is een voorbeeld, wat een persoonlijke ervaring is. Na het nuttigen van zuivel, kan een lactose-intolerant persoon een keer symptomen van de spijsvertering hebben, dan zijn er problemen met de spijsvertering en de volgende een uitbarsting. Tijdens een actieve overstraling verergeren de symptomen van een persoon bij het nuttigen van een triggerfood

Eczeem-vriendelijk dieet

Eczeem huismiddeltjes moeten beginnen met je dieet. Hiermee kunt je boosdoeners snel uitroeien. Sommige mensen geven de voorkeur aan een standaard eliminatiedieet en passen later hun huidige eetgewoonten aan op basis van de resultaten.

Het standaard eliminatie dieet

De eliminatiediëten kosten tijd en ja, je zult het voedsel dat je kunt eten sterk beperken. De meeste mensen kunnen dit zonder dokters thuis veilig doen; Als je echter een voedselallergie vermoedt, heb je de hulp van je arts nodig vanwege het verhoogde risico op anafylaxie.

Sommige eliminatiediëten verwijderen voedingsmiddelen één voor één. Andere diëten zullen ongeveer drie weken lang alle verdachte voedingsmiddelen verwijderen en dan langzaam elk voedsel toevoegen. Het idee hier is om je lichaam te laten genezen en te resetten voor die kleine periode. Hierdoor kunt je je symptomen beter beoordelen.

Als je alle voedingsmiddelen verwijdert en je symptomen niet verdwijnen, is voedsel waarschijnlijk niet de schuldige. Verschillende onderzoeken ondersteunen echter eliminatiediëten voor het verlichten van symptomen. Andere studies hebben een directe correlatie gevonden met voedselintoleranties, voedselallergieën en eczeem. In beide gevallen verdwenen de symptomen of waren deze sterk verminderd.

Ga naar de volgende pagina om andere eliminatie diëten te zien